DBE Geschrieben 24. November 2006 Geschrieben 24. November 2006 Ich weiss: wieder Swissair... ;-) Es war mein airline, und so fliegt sie weiter! Nice little hop over the channel on a beautiful Sunday evening. Flight Plan Route 16:30. All pax are aboard. I feel slightly out of place surrounded by all those Union Jacks.. On our way to 27L. Past the old "Queen's Building" National identity: long lost where I come from! :-( These guys are everywhere! C'mon: off you go. SR610: cleared for takeoff. Up and away.. Gear up! Glad it wasn't a 09R departure! Cheers chappies: back tomorrow for a cuppa! Must remember to bring my bathing shorts next time.. Over the coast already. Newhaven Why does my stomach always start rumbling at that sight? Talk about a quickie: time to start our descent. 27R approach tonight: pax won't be seeing much of the city.. Flaps 35 Gear...down A beautifully centered approach à-la DBE! Why are French runways always bent? Hmm... 30, 20, 25, 15, 20 And...reverse! Ladies and Gentlemen: welcome to the City of Lights! Ah: that feeling of power!! Step aside, fleas! Seems like we won't be taxiing for too long, this time. Mmmmh, ETA to Foie Gras: 2 hours ;-) -IFDG Airbus A320 Freeware -UK2000 Heathrow Pro V2 Payware -Simwings Charles-de-Gaulle Payware -Ultimate Terrain Europe Payware -Flight1 Ground Environment Pro Payware -HiFi SIm ActiveSky 6 Payware -AntiCyclone ActiveCamera 2.1 Payware -DBS Walk & Follow Payware -MyTraffic 2006 Payware Zitieren
B787 Geschrieben 25. November 2006 Geschrieben 25. November 2006 Swissair kannst du IMMER bringen! Die kommt bei mir immer gut an... :cool: Sehr schöne Bilder die du uns da zeigst! Besten Dank für die Mühe! Zitieren
DBE Geschrieben 25. November 2006 Autor Geschrieben 25. November 2006 Swissair kannst du IMMER bringen! Ok! ;) Mit Vergnügung... Zitieren
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.