DBE Geschrieben 24. November 2006 Teilen Geschrieben 24. November 2006 Ich weiss: wieder Swissair... ;-) Es war mein airline, und so fliegt sie weiter! Nice little hop over the channel on a beautiful Sunday evening. Flight Plan Route 16:30. All pax are aboard. I feel slightly out of place surrounded by all those Union Jacks.. On our way to 27L. Past the old "Queen's Building" National identity: long lost where I come from! :-( These guys are everywhere! C'mon: off you go. SR610: cleared for takeoff. Up and away.. Gear up! Glad it wasn't a 09R departure! Cheers chappies: back tomorrow for a cuppa! Must remember to bring my bathing shorts next time.. Over the coast already. Newhaven Why does my stomach always start rumbling at that sight? Talk about a quickie: time to start our descent. 27R approach tonight: pax won't be seeing much of the city.. Flaps 35 Gear...down A beautifully centered approach à-la DBE! Why are French runways always bent? Hmm... 30, 20, 25, 15, 20 And...reverse! Ladies and Gentlemen: welcome to the City of Lights! Ah: that feeling of power!! Step aside, fleas! Seems like we won't be taxiing for too long, this time. Mmmmh, ETA to Foie Gras: 2 hours ;-) -IFDG Airbus A320 Freeware -UK2000 Heathrow Pro V2 Payware -Simwings Charles-de-Gaulle Payware -Ultimate Terrain Europe Payware -Flight1 Ground Environment Pro Payware -HiFi SIm ActiveSky 6 Payware -AntiCyclone ActiveCamera 2.1 Payware -DBS Walk & Follow Payware -MyTraffic 2006 Payware Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
B787 Geschrieben 25. November 2006 Teilen Geschrieben 25. November 2006 Swissair kannst du IMMER bringen! Die kommt bei mir immer gut an... :cool: Sehr schöne Bilder die du uns da zeigst! Besten Dank für die Mühe! Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
DBE Geschrieben 25. November 2006 Autor Teilen Geschrieben 25. November 2006 Swissair kannst du IMMER bringen! Ok! ;) Mit Vergnügung... Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.