Zum Inhalt springen

Der Dialekt Thread

Steli

Empfohlene Beiträge

@Tom: Wenigstens einer hier, der ne vernünftige Sprache spricht :)

An die Schweizer hier, es tut mir leid, aber immer wenn ich mich mit nem Schweizer unterhalte, was nicht sooo oft vorkommt, dann muss ich immer dabei grinsen, weil ihr so komisch sprecht, genauso bei den Österreichern und Bayern :008:

Aber als ich jetzt in Wien war, da hätt mich ooch kener verstonn, dabei sproch isch doch nit ens mol eschtet kölsch... ävver trinken don isch et jän :007:

Wat hammer denn noch för nen Dialekt he in der Gegend?

Tschö!

David

i conn no a bissal Tiroulerisch tratschn, weil meine Mama von Innsbruck kimmt.

Und meine Grosselter wounen im Ochntool, des is bei Achnkirch im Tiroul.

Also bis donn, pfiati

Constantin

Wat hammer denn noch för nen Dialekt he in der Gegend?

David, du bist nen oller Döskopp. :rolleyes:

Kuunst nich lesen? Plattdütsch is ne universale Weltsprook för klooke Lüüt.

Wat hett de olle Kurt Tucholsky seggt?:

„Manchen Leuten erscheint die plattdeutsche Sprache grob, und sie mögen sie nicht.

Ich habe diese Sprache immer geliebt... Es ist die Sprache des Meeres.

Das Plattdeutsche kann alles sein: zart und grob, humorvoll und herzlich, klar und nüchtern

und vor allem, herrlich besoffen...“

To’m leefhebben un wunnerscheun ... :008:

Thüüühüs

Joachim

Moin zäme!

Bhüetis Zyt, hie geits de luschtig zue u här! Da chani ja nid viel Bsunders biete mit mym Bärner Oberlender Dialäkt - drum schrybeni o nid viel meh....

@ Joachim: Dy Dialäkt isch würklech köschtlech! Vom Plattdütsch bini scho lang Fän. I ha vor nes paar Jahre eis d Schouspileri Heidi Kabel im Fernseh gseh, u die het dert Plattdütsch gredt. Das isch zum Möögge gsy! Das tönt eifach luschtig u mit e chly Fantasie chammu sogar der Spuur nah e chly verstah wass heisst :005:

Äs isch numme ds hoffe, dass trotz EU, Globaliseirig usw. die verschidene Dialäkte nid verlohre gah - das wä würklech schad!

E schönna Aabe allersyts!

Ueli

@Sebastian

auso, äs fazalettli, däm chammer ai schnudrlumpä oder eifacher (fir'd zircher,bärner und diä andärä tiäfländler) nastiächli sägä...mäir sind halt noch bi da tschinggähosä,

Also bi öis isch es Fazänetli eigetlich s' Boschettli, womä bim Tschoopä is Bruschttäschli schteckt.

@Thomas So

Seitmer nöd Binätschweie? Isch Tünne nöd ehner nordnordoschtdialäckt?

Ja weisch, ich bi i Freiäschtei geboorä und da häpmä dä Wäiä ebä Tünä gseit. Im Schaffuusischä seipmä Dünnä mit ämä langä änn und im Züriundärland mit ämä churzä änn und ä.

Übrigäns, ä Barillä isch au under Marillä bekannt und isch eigäntlich ä Aprikosä.

PS: Warum sind da kei Biiträg us Tütschland und Öschtriich?? :005: :D

• 1 Monat später...

*bytrag ufehole due*

Also wenn ich das richtig gseh, denn wär's jetzt scho emol an dr Zyt, e Ai-el-es-Träffe in Basel z mache :005: Und i bi sicher, dass e paar Lyt wyrde ko

I main, welle GA-Fluughaafe het scho e 4km langy Ranwey z biete? :D

@Tobi und suschtigi Basler (RJ100, Isra, usw.)

wiä gsehts us? Gits do scho eppis neys?

Aha...

jetzt kommts raus...wenn ihr in allen Threads so schreiben würded, dann hätte ich mich in Egelsbach nicht so gewunderd was auf einmal mit Euch los ist :)

viele Grüsse

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...