David_OBrien Geschrieben 7. Februar 2005 Teilen Geschrieben 7. Februar 2005 @Tom: Wenigstens einer hier, der ne vernünftige Sprache spricht :) An die Schweizer hier, es tut mir leid, aber immer wenn ich mich mit nem Schweizer unterhalte, was nicht sooo oft vorkommt, dann muss ich immer dabei grinsen, weil ihr so komisch sprecht, genauso bei den Österreichern und Bayern :008: Aber als ich jetzt in Wien war, da hätt mich ooch kener verstonn, dabei sproch isch doch nit ens mol eschtet kölsch... ävver trinken don isch et jän :007: Wat hammer denn noch för nen Dialekt he in der Gegend? Tschö! David Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
consti Geschrieben 7. Februar 2005 Teilen Geschrieben 7. Februar 2005 i conn no a bissal Tiroulerisch tratschn, weil meine Mama von Innsbruck kimmt. Und meine Grosselter wounen im Ochntool, des is bei Achnkirch im Tiroul. Also bis donn, pfiati Constantin Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
BH47 Geschrieben 7. Februar 2005 Teilen Geschrieben 7. Februar 2005 Wat hammer denn noch för nen Dialekt he in der Gegend? David, du bist nen oller Döskopp. :rolleyes: Kuunst nich lesen? Plattdütsch is ne universale Weltsprook för klooke Lüüt. Wat hett de olle Kurt Tucholsky seggt?: „Manchen Leuten erscheint die plattdeutsche Sprache grob, und sie mögen sie nicht. Ich habe diese Sprache immer geliebt... Es ist die Sprache des Meeres. Das Plattdeutsche kann alles sein: zart und grob, humorvoll und herzlich, klar und nüchtern und vor allem, herrlich besoffen...“ To’m leefhebben un wunnerscheun ... :008: Thüüühüs Joachim Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Ueli Wyss Geschrieben 8. Februar 2005 Teilen Geschrieben 8. Februar 2005 Moin zäme! Bhüetis Zyt, hie geits de luschtig zue u här! Da chani ja nid viel Bsunders biete mit mym Bärner Oberlender Dialäkt - drum schrybeni o nid viel meh.... @ Joachim: Dy Dialäkt isch würklech köschtlech! Vom Plattdütsch bini scho lang Fän. I ha vor nes paar Jahre eis d Schouspileri Heidi Kabel im Fernseh gseh, u die het dert Plattdütsch gredt. Das isch zum Möögge gsy! Das tönt eifach luschtig u mit e chly Fantasie chammu sogar der Spuur nah e chly verstah wass heisst :005: Äs isch numme ds hoffe, dass trotz EU, Globaliseirig usw. die verschidene Dialäkte nid verlohre gah - das wä würklech schad! E schönna Aabe allersyts! Ueli Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Ueli Zwingli Geschrieben 8. Februar 2005 Teilen Geschrieben 8. Februar 2005 @Sebastian auso, äs fazalettli, däm chammer ai schnudrlumpä oder eifacher (fir'd zircher,bärner und diä andärä tiäfländler) nastiächli sägä...mäir sind halt noch bi da tschinggähosä, Also bi öis isch es Fazänetli eigetlich s' Boschettli, womä bim Tschoopä is Bruschttäschli schteckt. @Thomas So Seitmer nöd Binätschweie? Isch Tünne nöd ehner nordnordoschtdialäckt? Ja weisch, ich bi i Freiäschtei geboorä und da häpmä dä Wäiä ebä Tünä gseit. Im Schaffuusischä seipmä Dünnä mit ämä langä änn und im Züriundärland mit ämä churzä änn und ä. Übrigäns, ä Barillä isch au under Marillä bekannt und isch eigäntlich ä Aprikosä. PS: Warum sind da kei Biiträg us Tütschland und Öschtriich?? :005: :D Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
VH-ELL Geschrieben 15. März 2005 Teilen Geschrieben 15. März 2005 *bytrag ufehole due* Also wenn ich das richtig gseh, denn wär's jetzt scho emol an dr Zyt, e Ai-el-es-Träffe in Basel z mache :005: Und i bi sicher, dass e paar Lyt wyrde koI main, welle GA-Fluughaafe het scho e 4km langy Ranwey z biete? :D @Tobi und suschtigi Basler (RJ100, Isra, usw.) wiä gsehts us? Gits do scho eppis neys? Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Frank_Willfeld Geschrieben 15. März 2005 Teilen Geschrieben 15. März 2005 Aha... jetzt kommts raus...wenn ihr in allen Threads so schreiben würded, dann hätte ich mich in Egelsbach nicht so gewunderd was auf einmal mit Euch los ist :) viele Grüsse Zitieren Link zu diesem Kommentar Auf anderen Seiten teilen Mehr Optionen zum Teilen...
Empfohlene Beiträge
Dein Kommentar
Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.