Zum Inhalt springen

Der Dialekt Thread

Steli

Empfohlene Beiträge

Tag,

Dachte mal an einen Dialekt Thread hier im Forum...fang auch gleich mal an :008:

Also vo mir seit mer i heg en Thurgauer/St.Galler Dialekt, obwohl i scho lang in Züri wohne. Aber i seg z.b au Füüf nid Foif....:D

ich glaube den Walliserdialekt, übertrifft keiner :007: ;)

Will a schuppo hent mer scho gseit dasmu als nit walliser siänta vellig grossi problem cha ha genau z verschtah wasmu eignuntlich will säge!! :009:

Stimmt nicht so ganz Ybee, Euch versteht man ja nicht

im Gegenteil der Bündner-Dialekt kommt überall gut an :rolleyes:

Obwohl ich, zum negativen sehr schnell andere Dialekte annehmen

Einmal Bündner IMMER Bündner

:p

Moinmoin, leeve Lüt!

Plattdüütsch is en Weltsprook. Gleufs nicht?

Op de ganze Welt ward Platt snackt. Och inne Forum her.

Ut de ganze Welt schrieft man driest rin, wat ji gefallt un wat ji seggen wullt.

Un wenn een dat verseukt, denn kriggt he ´n virtuelle Jack vull. :)

Thüüühüs

Joachim

Wär verschtaat na richtigs Züritütsch? Früener hanich gärn ä Binätschtünnä gässe und ab und zuä ä Barillä vom Bäumli grisse. Mit gschlagnäm Nidel hämer dä Tessär verfiinärät. Uf dä Giireiti hämer öis verwiilät und mit äm Leiterwagä Holz im Wald zämägsuächt. Wär weiss wo d'Limmig flüsst odär was äs Fazäneetli isch? Im Züriundärland seipmä übrigäns niid schtatt wiä i dä Schtadt nööd. :008:

Moinmoin, leeve Lüt!

Plattdüütsch is en Weltsprook. Gleufs nicht?

Op de ganze Welt ward Platt snackt. Och inne Forum her.

Ut de ganze Welt schrieft man driest rin, wat ji gefallt un wat ji seggen wullt.

Un wenn een dat verseukt, denn kriggt he ´n virtuelle Jack vull. :)

Thüüühüs

Joachim

DAS will ich mal live hören, Joachim! :D

Gruess

Flo (Original züri(neu)düütsch-Schnurrer (mit verschiedensten Einflüssen)...und leidenschaftlicher Imitator)

Tja, Mischling :D

Züri-Thurgau-San galla- Bündner/Prättigau

Schriftlich isch alles wider a bitz andersch, je nach dem ob ich mit unterländer (also im ff.ch) oder mit regionala schnorra, denn gaits albig ehenter is prättiger dütsch ina. zürischnurris verschtan ich eigentlich na recht guet, ussert wens z schnell sind, aber das da oba vom ueli verstan ich zu 80%

Achja: Zürcher (Verallgemeinerig für s Unterland), segend ich reda Bündner Dialekt, d Kollega vo da segend aber ich heg null ahgno, i redi immer na wia an unterlender naja, so isches.

Aber was i ni kann ha isch wenn ma eifach dr Bündner Dialekt gleich Khurer seit, mier verstand da d churer au fasch ni ;)

Aber miar verstand au die vum Nachbardorf ehenter schlecht...

gruass m.

Peter Schneider

hoi zäme

als waschächte Aargauer wett ich doch au mi Senf derzue ge. Au be eus esch d'Weie Dünne, em liebste han i Beredünne. s'Schöne bem Diakäktschriebe esch, dass es fast kei Drockfehler get, me cha eigentlich schriebe wie me wott, wenns der Empfänger nor cha läse.

Mues da derzue auso grad säge, dass me bim Bärndütsch nid nume merkt, wohär dr Schnuri chunnt, es het ou no dr Vorteil, dass die andere, wo's läse, de ou verstöh! Und drum bini gottefroh, das ig in Bärn uf die Wält purzlet bi und sider denn ou scho mängs Jahr dr schönscht Dialäkt schnure. Immerhin ischs ja bezeichnend, dass sech Bärndütsch ou am beschte zum Singe eignet, wie üsi Mundartbänds täglech am Radio (...vor em Penne zieh-n-i no schnäu d'Antenne *sing*) bewiise.

Zum Erschtuune vo vilne hani dr Sanggaller Dialäkt sehr gärn, d'Lozärner chame nid läse ("ech danke vellmoll" !), bi de Boosler chunnt mer d'Galle höch. D'Appizäller und d'Urner töne ou no ganz interessant. Die usem "Espace Mittelland" si irgendwie weder Fisch no Vogu.... Aber mir si alli us em gliche Land und drum hei mir üs ou alli trotzdäm gärn, oder? I däm Sinn,

Jo, jo de Aargauer wärn Buern.

Inne School harrn de sloopen un vergeten richdig schrieven un lesen to lärn.

Awer dösig vertellen könt si. :D

Thüüühüs

Joachim

Hoi zämä

Also ich sprech ä mischig zwüschäd St.gallä und Appenzell. :D

Isch no so das mers ganz guät verstoht. Mi innerrodisch wömmers gar nöd erst versuächä. :005:

ufi abi :D

Jäää Jäää :)

He Marghus, wärum denn au nume "jäää" und nid "he jooooooooo"? Du bisch doch e Baaaaaasel-Länder?

Looosed emool, de Thread dunggt mi aber schoono guet, jä :D

Griessli

Johannes

nöd übel näh bitte :D :D :D

Du bisch doch e Baaaaaasel-Länder?

De Baseler wahnen anne Woter, de Rhein, un sien glöben se lewt anne Waterkant un spellen Schipper inne Soppenschüttel. :D

Thüüühüs

Joachim

Achja: Zürcher (Verallgemeinerig für s Unterland), segend ich reda Bündner Dialekt, d Kollega vo da segend aber ich heg null ahgno, i redi immer na wia an unterlender naja, so isches.

Aber was i ni kann ha isch wenn ma eifach dr Bündner Dialekt gleich Khurer seit, mier verstand da d churer au fasch ni ;)

Aber miar verstand au die vum Nachbardorf ehenter schlecht...

Hmm was meinsch passiert MIR immer .... jojo du bisch e Bündnerin, vo Khur obbeabba ... das nervt mich au immer ! Stimmt zwor, aber du hesch Recht mer bringt immer das in Verbindig :003:

Du jo was meinsch passiert mir do ds Züri dunne immer.... Hey mega freud hend's wenn ich bündnara, leider nümme so schwer wie wo ich no doooba gwohnt han.

Mini Eltera mainend au immer ich heg a Zürischnorra kriegt

das isch hald esso ....

Jo guet ihr Prättigauer hend au euri bsundara Usdrück

PS dr Tobi hets huara glatt gfunde wo ich ihm gseit han was en Scarnutz isch

:005:

Mi innerrodisch wömmers gar nöd erst versuächä.

Doooch! Nachdäm ig mal ire Vorstellig vom Simon Enzler bi gsi, läck du mir, das isch e wahri Frööööd gsi, däm zuez'lose, wie-n-är Innerrhödelet. So am Säntis obe isch äbe schono geil... U das vomne Bärner - naja, ds Bärner Oberland isch halt nümm spannend, und im Appizöll ischs äbe schono schön... Bitte meh vo dert..., bis denn...

Looosed emool, de Thread dunggt mi aber schoono guet, jä :D

nöd übel näh bitte :D :D :D

Das heisst aber nyt "schoono guet" sondern "schoono glatt, gäll, jäjä?" :D

Joooo so isches halt in Basel

Do no e scheens lyedly vo dr scheenschte Schtadt am Ryy

Z'Basel an mym Rhy,

Jo, dert mecht i sy!

Weiht nit d'Luft so mild und lau

Und der Himmel isch so blau

|: An mym liebe, an mym liebe Rhy. :|

Uf der Basler Pfalz

Alle Lyte gefallt's.

O, wie wechsle Berg und Tal,

Land und Wasser iberal

|: Vor der Basler, vor der Basler Pfalz! :|

Uf der breite Bruck

Fir si hi und z'ruck

Nai, was seht me Herre stoh,

Nai, was seht me Jumpfere goh,

|: Uf der Basler, uf der Basler Bruck! :|

Wie ne frei Spatz,

Uffem Petersplatz

Flieg i um und 's wird mer wohl

Wie im Buebekamisol,

|: Uffem Peters-, Uffem Petersplatz. :|

Uf der griene Schantz

In der Sunne Glanz,

Won i Sinn un Auge ha,

Lacht's mi nit so lieblig a,

|: Bis go Santi-, bis go Santi-Hans. :|

's Seilers Redli springt;

Los, der Vogel singt,

Summervegeli jung und froh

Zieh'n de blaue Blume no,

|: Alles singt und, alles singt und springt. :|

Soo und jetzt wynsch ich aich e gyety Nacht. Sali zämme

Saletti Zäme

Aso, ich find dä Zürcherdialäkt am eifachschtä. Ich salber wird aber immer meh vom St. Galler Dialäkt prägt, da mini Kollegä vo dehtä chömed. Schrieb immer hüfiger ''do'' statt ''da'' usw...

Devis

Hoi Zämä,

Dä St.Galler Dialäkt isch immer no de Verschtendlichscht!

Mir sind hald nöch am Dütsche und am Östereicheischen Lond....Taifl jetzt fongi no mit Tirolerisch on..... :002: :D :D

grüess Constantin

Dein Kommentar

Du kannst jetzt schreiben und Dich später registrieren. Wenn Du ein Konto hast, melde Dich jetzt an, um unter Deinem Benutzernamen zu schreiben.

Gast
Auf dieses Thema antworten...

×   Du hast formatierten Text eingefügt.   Formatierung jetzt entfernen

Nur 75 Emojis sind erlaubt.

×   Dein Link wurde automatisch eingebettet.   Einbetten rückgängig machen und als Link darstellen

×   Dein vorheriger Inhalt wurde wiederhergestellt.   Editor leeren

×   Du kannst Bilder nicht direkt einfügen. Lade Bilder hoch oder lade sie von einer URL.

• Neu erstellen...